Blogpraca

Jak napisać CV

Wysyłasz CV, a telefon milczy? Na maila nikt nie odpisuje? Jak napisać CV, na które rekruter zareaguje?

Może nie wiesz jak napisać CV? Może to właśnie z tym jest problem?

Przez 18 lat pracy jako Rekruter przeczytałem tysiące CV i wiesz co? Ludzie nie umieją pisać CV!

Nikt nie uczy w szkole jak napisać CV, nikt nie jest w stanie doradzić, bo sam robi to źle.

odrzucone CV
odrzucone Cv

Aż tyle CV zostaje odrzuconych przez Rekruterów już na etapie pierwszej selekcji!

Dobre CV to takie, które sprawi, że Rekruter zainteresuje się Tobą i zaprosi na rozmowę o pracę.

Dobre CV
Dobre CV to podwyżka

Jeżeli nauczysz się jak niezależnie od sytuacji na rynku pracy pisać skuteczne CV to zawsze będziesz wygrany.

Przypisaniu CV musisz rozumieć po co pracodawca publikuje ogłoszenie.

Pracodawca szuka pracownika tylko po to aby przyniósł on zysk albo oszczędność jego firmie.

Nie ma innych powodów. Tyle i aż tyle musisz zrozumieć, aby napisać skuteczne CV.

Aby napisać skuteczne CV musisz poznać tylko kilka zasad i nich się trzymać, a wbrew pozorom są one bardzo proste.

To nie jest wielka umiejętność, którą wykształca się godzinami. Nie potrzeba Tobie na to drogiego kursu.

Jesteś osobą inteligentną, zatem, gdy poznasz wiedzę w tym temacie to szybko będziesz potrafił wdrożyć ją w życie.

Nie będziesz musiał stosować ’Metody Biblijnej’, nie będziesz wysyłał CV hurtowo, tylko na konkretne oferty, bo zrozumiesz, że dopasowanie ma najistotniejszy wpływ do skuteczności CV.

A co gdybym powiedział Tobie, że:

  1. Wygląd nie ma wielkiego znaczenia, ważna jest przejrzystość. Możesz użyć szablonu Word,Canva, czy kupić pusty za 20 pln.
  2. AI – czyli sztuczna inteligencja nie robi selekcji i nie odrzuca CV – to ludzie czytają CV.
  3. Musisz pisać liczbami i dowodami.
  4. Możesz przekroczyć magiczne 2 strony.
  5. Możesz mieć luki w CV.
  6. Nie musisz pisać wszystkich obowiązków na stanowisku.
  7. Możesz podać dane publicznie dostępne na temat firmy w CV.

To tylko część informacji, jakie chciałbym przekazać Tobie w moim ebooku Master CV.

Wyobraź sobie, że dostajesz dostęp do wiedzy Rekrutera z prawie 20 letnim doświadczeniem w rekrutacjach w Polsce i za granicą.

Jak może zmienić się ilośc rozmów o pracę, na które zostaniesz zaproszony jeśli zobaczysz prawdziwe przykłady błędów w CV.

Co jeśli zobaczysz jak te błędy łatwo zmienić.

Myślisz sobie, zwykły szablon kosztuje 20 pln, natomiast CV napisane przez profesjonalistę kosztuje od 200 do 350 pln. Kurs pisania CV to już 600 – 1000 pln, zatem ta wiedza będzie bardzo droga!

Otóż niekoniecznie. Uważam, że ludzie są intelegneni i przystępnie przedstawione informacje potrafią łatwo i szybko przyswoić, a co najważniejsze zastosować w życiu i przerobić w umiejętność.

Musisz mieć kilka CV lub wiedzieć jak samodzielnie napisać CV.

Z ebooka dowiesz się, że podobne oferty pracy mogą być różne, gdyż pracodawca szuka czegoś innego. Ty masz tylko odpowiedzieć na jego poszukiwania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *